ACTIVITATI EXTRACURRICULARE
Joi, 18 septembrie 2014, elevii clasei a XII-a D din Colegiul Național ”Alexandru Ioan Cuza” Municipiul Ploiești , însoțiți de doamna profesor de biologie Matei Ozana, s-au deplasat la sediul Mediurg pentru o lecție de acordare a primului ajutor. Doamna Gabriela Burlacu i-a inițiat pe inimoșii elevi în tainele acordării primului ajutor și în vederea participării la Flash mob-ul din data de 24 septembrie, din fața Casei Sindicatelor.
Vineri, 19 septembrie 2014, elevii clasei a VIII-a B din Colegiul Național ”Alexandru Ioan Cuza” Municipiul Ploiești , însoțiți de doamna dirigintă Matei Ozana, au luat parte la lansarea oficială a proiectului educativ ”Școala de Flori”.
Proiectul se adresează copiilor, tinerilor și adulților iubitori ai naturii, interesați de voluntariat, mediu și ecologie.Evenimentul a avut loc în prezența oficialităților prahoveni, în Sala Coloanelor din Palatul Culturii.
Sâmbătă, 20 septembrie, un grup numeros de elevi din Colegiul Național ”Alexandru Ioan Cuza” Municipiul Ploiești, părinți ai acestora și profesori diriginți ( Isofache Cătălina, Gabriela Bîrleanu, Vlăsceanu Andreea și Matei Ozana), au participat la competiția sportivă de alergare, cu strângere de fonduri în scopuri umanitare, ”RUN FOR FUTURE”. Colegiul nostru a avut parte de o prezentare pe măsura participării ”elevii și profesorii din această instituție de educație și cultură , capabili de gesturi de solidaritate, cu credință, efort și implicare , ”își păstrează visele vii”. Evenimentul a fost organizat de Asociația ”Un strop de fericire”, cu care colegiul nostru desfășoară, în parteneriat, numeroase acțiuni caritabile.
22.09.2014
Începerea cursurilor pentru anul școlar 2014-2015, are loc luni 15 septembrie 2014, la ora 930.
Festivitatea de deschidere se va desfășura pe terenul de sport al școlii. Elevii colegiului, absolvenții și părinții sunt rugați să se prezinte la locul de desfășurare începând cu ora 900.
12.09.2014
Anunț
Depunerea dosarelor de înscriere în clasa a IX a
pentru anul școlar 2014-2015
se va face după următorul program
17-18 iulie 2014
21-25 iulie 2014
între orele 9.00-16.00
Director,
prof.Rodica Popescu
21.07.2014
INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN PRAHOVA
Compartimentul managementul resurselor umane
Nr. 879/09.04.2014
Către unitățile de învățământ cu personalitate juridică In atenția doamnei/ domnului director,
Ca urmare a publicării în Monitorul Oficial, partea I, nr. 238 din 3 aprilie 2014 a Deciziei Curții Constiționale nr. 106/2014 referitoare la admiterea excepției de neconstituționalitate a prevederilor art.253 alin. (1) lit.a și b din Legea Educației Naționale nr.1/ 2011, până la emiterea unor noi reglementări, în conformitate cu prevederile art.147, alin. (1) din Constituția României și cu adresa MEN nr. 37 452/ 07.04.2014:
1) posturile didactice/ catedrele vacante propuse pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, începând cu 01 septembrie 2014, de cadrele didactice netitulare ca urmare a modificării contractelor individuale de muncă pe perioadă nedeterminată, în baza art.253 din Legea Educației Naționale nr.1/ 2011 cu modificările și completările ulterioare s-au publicat cu mențiunea „Post suspendat-Decizia Curții Constituționale nr. 106/2014 "
2) aceste posturi nu vor fi utilizate la acțiunile de mobilitate din perioada 09-30 aprilie
2014;
3) unitățile de învățământ sunt obligate să afișeze la avizier și pe site-ul propriu al școlii ( dacă există) lista posturilor/ catedrelor, precum și condițiile specifice dacă au fost validate de comisia județeană de mobilitate a personalului didactic;
4) se suspendă depunerea și înregistrarea la secretariatul unităților de învățământ a cererilor cadrelor didactice netitulare care solicită modificarea contractelor individuale de muncă în baza art. 253 din Legea Educației Naționale nr.1/ 2011, cu modificările și completările ulterioare;
Celelalte acțiuni ale mobilității personalului didactic programate pentru perioada 09-30 aprilie 2014 se desfășoară conform Metodologiei - cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar, aprobată prin ordinul M.E.N nr. 5451/ 2013, modificată și completată
INSPECTOR ȘCOLAR GENERAL,
HORIA TOMA
Președintele Comisiei de mobilitate, Inspector Școlar General adj.
Insp. Șc. cu managementul resurselor Prof. Tudor lancu / Prof. Elisabetta Bianca Ciulac
PROF. NICOLAF. OPREA ANGELESCU
09.04.2014
ANUNȚ
ACTIVITATEA DE PREGĂTIRE SUPLIMENTARĂ PENTRU ELEVII DE CLASA a-IV-a LA LB. ENGLEZĂ ȘI MATEMATICĂ SE SISTEAZĂ DIN MOTIVE TEHNICE, ÎNCEPÂND CU DATA DE 2 APRILILE 2014.
D I R E C T O R,
PROF. RODICA POPESCU
01.04.2014