Colegiul National Alexandru Ioan Cuza Ploiesti - Logo

Clasa a V-a

Știri pentru clasa a V-a sortate după : crescător descrescător

ADMITERE CLASA a-V-a 2021

 Calendarul admiterii in clasa a V-a  2021  AICI

Informatii privind admiterea in clasa a V-a 2021 AICI

Procedura de desfasurare a Examenului de Admitere in clasa a -V-a AICI

 Anunt pentru desfasurarea probelor AICI

Repartizarea candidatilor pe sali la proba de MAtematica  AICI

Repartizarea candidatilor pe sali la proba de Limba engleza AICI

01.07.2021

TESTARE LA MATEMATICA 26 IUNIE 2020

1. Procedura de desfășurare a examenului de admitere în clasa a -V-a  AICI

2. Precizări pentru accesul în școală la testarea la matematică  AICI

3. Schema circuitelor de intrare /ieșire în/din instituție AICI

4. Structura variantei de subiect la matematică  AICI

 IMPORTANT !

1. REPARTIZAREA PE SĂLI LA PROBA DE MATEMATICĂ AICI

2. PROGRAMAREA ACCESULUI LA EXAMENUL DE MATEMATICĂ 26.06.2020 AICI

3. DECLARAȚIA PE PROPRIA RĂSPUNDERE A PĂRINȚILOR CARE VA FI PREZENTATĂ DE ELEV LA INTRAREA ÎN ȘCOALĂ AICI

4. SALĂ DE BAGAJE AICI

24.06.2020

FINAL INSCRIERE CLASA a-V-a 2020

 FINAL ÎNSCRIERE ADMITERE ÎN CLASA a-V-a IUNIE 2020 AICI

24.06.2020

TESTAREA LA LIMBA ENGLEZA 29.06.2020

1.  PROCEDURA DE DESFĂȘURARE A EXAMENULUI PENTRU ADMITEREA ÎN CLASA  a -V-a AICI

 2. PRECIZĂRI  PROBA SCRISĂ LA LIMBA ENGLEZĂ AICI

3. ANUNȚ IMPORTANT PROBA DE LIMBA ENGLEZĂ AICI

4.REPARTIZAREA ELEVILOR PE SĂLI LA PROBA SCRISĂ DE LIMBA ENGLEZĂ AICI

5.PROGRAMAREA ACCESULUI LA EXAMEN 29 IUNIE 2020 AICI 

6.CIRCUITELE DE INTRARE IESIRE AICI

7. DECLARAȚIA PE PROPRIA RĂSPUNDERE A PĂRINȚILOR CARE VA FI PREZENTATĂ DE ELEV LA INTRAREA ÎN ȘCOALĂ AICI

8. SALĂ DE BAGAJE AICI

24.06.2020

INSCRIERE ADMITERE IN CLASA a-V-a

 INSCRIERE ADMITERE IN CLASA a-V-a DETALII AICI

22.06.2020

CONTUL MEU

Nume utilizator :

Parola :

Ține-mă minte :

ȘTIRI

CONCURSURI / EXAMENE

CLASA A V-A

PROIECTE

Linkuri : Istoric | Resurse umane | Resurse materiale | Știri | Contact | Concursuri / examene | Forum | Webmail | Administrare