Colegiul National Alexandru Ioan Cuza Ploiesti - Logo

Proiect Erasmus +

  

     Colegiul ,,Al. I. Cuza”, Ploiești organizează un program de formare continuă în domeniul tehnologiei și competențelor digitale, în cadrul proiectului „Pedagogie și performanță prin tehnologia viitorului”, finanțat de către UNIUNEA EUROPEANĂ în cadrul programului Erasmul+ 2014, KA1 – Learning Mobility of Individuals.
            Participarea cadrelor didactice la cursuri de formare care vor viza îmbunătățirea abilităților  ITC  va oferi  profesorilor și elevilor deopotrivă oportunități de a obține cunoștințe, abilități și experiență in utilizarea celor mai noi tehnologii si in aplicarea acestora in vederea imbunătățirii procesului educativ. Le va permite să devină deschiși la idei noi, la aplicații pe care le pot folosi în interesul școlii și al formării elevilor.
La cursurile de formare continuă va participa un număr de 9 profesori, care vor fi selectați în baza următoarelor criterii:
   1. nevoia de formare continuă în domeniul noilor tehnologii și a competențelor digitale;
   2. nivelul de cunoștințe pe care îl au în domeniul cursului de formare;
   3. pregătirea profesională - să aibă gradul didactic I sau  II;
   4. experiența profesională - cursuri de formare urmate; CV;
   5. cunoașterea limbii engleze la nivel B1/ B2. Profesorii care îndeplinesc toate criteriile de selecție, dar nu sunt vorbitori de limbă engleză, își vor asuma obligativitatea de a desfășura activități de învățare pe cont propriu pentru pregătirea lingvistică;
   6. disponibilitatea de a se implica în acțiuni de muncă suplimentară, pe bază de voluntariat pentru a realiza diferite acțiuni de diseminare și implementare a informațiilor acumulate în urma participării la stagiul de formare;
 
Profesorii selectați vor semna un contract în care se angajează
  • să asigure calitatea formării prin participarea efectivă la toate orele de curs oferite de stagiul de formare;
  • să obțină certificatul de participare la curs;
  • să desfășoare muncă suplimentară pe bază de voluntariat la întoarcerea din stagiul de formare, cu scopul diseminării noilor achiziții în domeniul TIC
  • să suporte 20% din valoarea totală a cheltuielilor pentru participarea la mobilitate. Acest procent va fi ulterior decontat după încheierea proiectului și după aprobarea raportului final de către agenția națională.
 Profesorii își vor dezvolta următoarele abilități pedagogice:
  •  se vor familiariza cu conceptele eLearning și TIC;
  •  își vor dezvolta abilitatea de a utiliza diferite aplicații ale pachetului Office;
  •  își vor crea un portofoliu de instrumente eLerning cu potențial educațional, învățând:
  • să creeze și să popularizeze rețele proprii de colaborare prin trasfer de date folosind   aplicația Webbly;
  • să realizeze prezentări interactive online folosind aplicația Prezi;
  • să utilizeze aplicații software pentru a crea quizzes care pot fi ușor postate ;
  • să creeze filme prin editare video, digitală;
  • să creeze texte structurate folosind fotografii digitale;
  • să creeze benzi desenate;
  • să creeze animații stop - cadru cu obiecte din lut colorat;
  • să utilizeze aplicații software pentru fotografie animată
  • se vor conecta la platforma eTwinning și vor putea împărtăși opinii legate de aceasta cu profesorii care au trăit experiența unui parteneriat eTwinning;          
 
DETALIILE ACTIVITĂȚILOR
Stagii de formare: Spania – 4 participanți & Marea Britanie- 5 participanți
Durata stagiilor- 10 zile
Grant per participant: 360 euro-cheltuieli transport
                                    1320 euro- suport individual Spania
                                    1760 euro- suport individual Anglia
Perioada desfășurării proiectului: 01.07.2014- 30.06.2016
30.12.2014
3373 vizualizări

CONTUL MEU

Nume utilizator :

Parola :

Ține-mă minte :

ȘTIRI

CONCURSURI / EXAMENE

CLASA A V-A

PROIECTE

Linkuri : Istoric | Resurse umane | Resurse materiale | Știri | Contact | Concursuri / examene | Forum | Webmail | Administrare